18 år snart !

Fan va kallt det var idag ! Frös som fan även om jag hade min varma jacka på mig. Usch hoppas det blir varmare snart, ge mig vår eller sommar nu tack ! Hur som helst. Slutade skolan lite efter fyra och satte mig sedan på spårisen. Kom hem lite efter fem och satte genast igång med att träna on the machine medan jag checkade lite tv. Det blev 35 minuter den här gången. Tog sedan en dusch, efter det käkade jag mat - kycklinggryta och ris som mami lagat, det var jättegott. Det är i princip allt jag hunnit med idag.


Vet ni vad som händer imorgon den 18 februari?

Jo det är nämligen så att jag fyller år, 18 år !! 18 jävla år. Det känns lite konstigt. Är ju så van vid att vara 17 år liksom och nu helt plötsligt blir jag 18, myndig och allt. Får göra vad jag vill..okeej kanske inte vad jag vill men ni fattar. Det är ju ändå stort. Jag kan inte riktigt fatta det själv. Jag, 18 år? Det låter lite..hmm weird haha. Men det ska bli roligt. Jävligt roligt :D


- Mamma kom precis in i mitt rum.


- Mamma: Åh gumman, snart är du 18 år. 18 år !!

- Jag: Ja, jag vet hehe

- Mamma: Hur känns det?

- Jag: Haha joo det känns lite konstigt..

- Mamma: Jag kan inte fatta det, tiden går så fort. Du blir ju stor nu. 18 år.

- Jag: Ja mamma, jag vet :)



18 år snart för faaan, it's crazy !


Kommentarer
Postat av: Maja

Crazy!!! du är snart 18 :)

2009-02-17 @ 23:44:46
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: Anna

ahh!! Grattis <33333 :

2009-02-18 @ 10:39:14
URL: http://annawinblad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0