Choklad pudding med grädde

Jag bestämde mig för att göra choklad pudding med grädde. Efter att ha fixat chokladpuddingen och ställt in den i kylen så upptäcker jag att vi inte har någon grädde. Panik panik ! Jag måste verkligen ha grädde till choklad puddingen, det blir såå mycket godare då, eller hur? I alla fall, ja kollade på klockan och såg att den var fem över nio (affären stänger vid nio), svor lite för mig själv, ringde mamma som var på yoga i Frölunda och frågade om hon kunde köpa grädde till mig. Då sa hon att hon inte hade några pengar med sig. Jag ba men kan du inte fråga någon, för jag måste verkligen ha det. Hon ba ahh, det kan jag göra. Hon frågar, ingen har med sig några pengar. Jag ba men åhh, jag måste ha grädde, aja skitsamma hejdå. Sen gick jag in och sura på mitt rum haha. Sen när mamma kom hem så sa hon att hon köpt grädde. Ja ba vah? happyface :) Hon ba ahh, jag fixade det. Jag ba tack mamma :D Blev jätteglad. Thanks mom, u saved my day haha. <3


Så nu sitter jag här i mitt rum och njuternjuter av choklad puddingen och grädden :)


Gräddegräddegrädde


Mumsmumsmumsmums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0