Fredag

Slutade 12.20 idag, the shortest day fast lämnade inte skolan förrän halv två. Satt i bamba ett bra tag med Steffi och Åsa sen gick jag tillbaka till hallen för att lämna in en matte läxa jag egentligen skulle ha lämnat in i måndags haha. Dåligt av mig, I know men jag fattade inte läxan även om den var jävligt enkel..och så glömde jag av att fråga om hjälp och sen så glömde jag av den men ahh nu har jag i alla fall gjort den så det är chill.


Gick sedan till spårisen för att ta 8an hem men den hade precis gått, och så stod 4an på hållplatsen så jag gick på den istället. Sina och Tobias satt också på den så jag åkte med dem. Sen när vi kom till stan så hade jag ingen lust att åka hem, skulle bara ändå sitta och plugga och tråka mig så jag hängde med dem till Shock och Rock house. Sina skulle checka present till hans syrra.


Efter det drog jag och Sina till Donken och satt där och tjöta och bara chilla :) Sen åkte jag hem, käka köttfärssås med spaghetti och nu sitter jag här och pluggar engelska. Tänkte plugga lite nu. Sedan ska jag dra till affären och köpa candycandy och bara mysa hemma. Är ensam hemma nu också så där är sweet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0