Gossip Girl

Dagen har gått fort. För fort ! Känns inte som att jag hunnit med så mycket. Eller jag har nästan hunnit med allt som jag planerat att göra, allt förutom att träna on the machine och plugga. Men jag skiter i det. Får ta och träna imorgon istället. Och plugga kommer jag säkert göra en massa denna vecka ändå så jag kan lika gärna njuta nu av min sista ledighet ;P haha. Jag var inne i badrummet förut i en timme och bada, duscha och raka benen. Oh juste, smörjde in benen också. Känns så himla nice att göra det efter att man rakat benen ;) och så luktar jag yummie också ! Just in case u wanted to know..haha


Nu tänkte jag måla naglarna och kolla Gossip Girl ♥



Kommentarer
Postat av: Lotta

jag kollade också på One tree hill och Gossip girl :P haha <3

2009-02-15 @ 21:07:29
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0