Lördag

All the guests kom vid halv fem. Mamma, Melinda och morfar kom inte hem med the kinafood förrän fem...då skrek min mage efter mat, var så himla hungrig ! Dem hade köpt hur mycket kinamat som helst och det var så yummie verkligen. Efter det öppnade jag lite presenter. Fick pengar, blommor och lite Aloe Vera produkter. Vi mumsa sedan på tårta och satt och pratade. Mormor berättade historier från när hon var ung och det var mycket underhållande att höra på haha. Alla gick hem vid halv åtta. Efter det satt jag och Daniel och kolla på youtube klipp och bara soofta, käka chips med dipp.


Nu sitter jag här och kollar The Hot Chick. Har sett den förut och den är mucho fun. Har precis ätit glass och grädde med maränger och kolasås. Är fan mätt nu.


En rolig dag med släkten blev det i alla fall ♥


 



The outfit



Kinamat <3, ser det inte jävligt gott ut?



Tårta..mumsmums

Kommentarer
Postat av: melinda

Mums :D

2009-02-26 @ 17:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0