Måndag

Gick och la mig fyra i natt..kunde fan inte sova ! Så jag sov tre timmar, gissa om jag var pigg när jag gick upp vid kvart över sju på morgonen? Var jätte trött och hade verkligen ingen lust att gå upp. Ville bara fortsätta sova och försöka glömma att jag skulle vara i skolan några timmar senare..det gick väl inte så bra. Jag pallra mig upp, fixade i ordning mig och käkade frukost, sen begav jag mig till skolan. Fick reda på att vi hade ett ganska såå sooft schema den här veckan och dessutom är vi lediga på fredag så det var goodgood news.


Slutade vid tjugo i fyra. Följde sedan med Claudia hem till henne, vi köpte pizza och cola och satt i hennes kök och tjöta. Det var trevligt. Efter att vi käkat pizzorna checka vi tv i hennes rum. Det var mys. Så jävla skönt var det att bara ligga och soofta efter att ha ätit en stor jävla pizza hehe. Åkte hem vid halv åtta men kom inte hem förrän klockan var åtta pga av att jag fick vänta på spårisen.


Fick lite dåligt samvete när jag kom hem eftersom att jag inte tränat on the machine som jag sagt att jag skulle göra så jag gjorde lite situps och armhävningar och efter det tog jag mig en dusch och nu sitter jag här i myskläder. Tänkte plugga lite nu, på en engelskagrej vi har tills på onsdag. Lika bra att göra den nu så slipper jag sitta med den imorgon.
 
Kebabpizza


Kommentarer
Postat av: Anna

o fy fan ! ditt jävla as där sitter du och käkar pizza medans vissa andra håller sig till det nyttiga! ;) <3

2009-02-17 @ 18:37:47
URL: http://annawinblad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0