Onsdag

Nu är jag äntligen hemma, är så himla trött. Har sovit borta två dagar i sträck nu men jag har haft mucho fun.

I måndags så åkte jag hem till Sina, kom väl dit vid halv åtta. Vi gick och köpte godis, popcorn, choklad, bilar och Cola för 150 kronor ! 150 spänn, det är ändå ganska mycket :P men det var lätt värt det haha
Klockan var väl runt nio-halv tio när vi började kolla den första Saw filmen och den sista Saw filmen var klar vid halv fem på natten. Jävla tortyr filmer, blundade jag och tittade bort mycket i filmen? Oh yes haha men det var ändå kul. Så nu har man sett alla Saw filmer, nicenice. Efter filmerna var klara så var vi ganska trötta men istället för att sova så pratade och skrattade vi tills klockan var tio på morgonen. Kanske inte så smart haha. Sen sov vi kanske i två timmar och efter det så soofta vi bara. Det var mys.

Jag åkte från Sina till Julia klockan halv åtta på kvällen. Kom dit vid åtta, perfekt till Top Model. När det var slut så gick vi ut och köpte lite popcorn och godis. Kom hem till Julia igen och satte oss och lyssnade på musik och pratade och kollade på en massa gamla bilder på bla oss själva. Det var jättekul och vi skrattade en hel del :) Det var många bilder som jag inte hade sett och det var många saker man hade glömt av att man gjort men när man sedan kollade på bilden så kom man ihåg det så det var kul. Får be Julia skicka bilderna så kanske jag kan visa några här i bloggen :)

Så såg måndagen och tisdagen ut för mig. Har haft jättekul och skrattat mycket. Älskar att skratta, men vem gör inte det ? :) Nej nu tänkte jag ta mig en dusch ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0