Second time

Lyckades lägga mig tidigt igår, la mig vid tolv och det är tidigt för att vara mig hehe. Innan ja gick och la mig satte jag klockan på 08.30 istället för klockan 07.00. Sovmorgon på onsdagar till klockan 11.10 så därför kunde ja sova lite längre. Så nästa morgon när jag vaknade så satte jag på mobilen. 09.54. Men det är bra tänkte jag och stängde av mobilen, då har jag lite mer än en timme på mig innan jag behöver gå. Jag ställer mig upp och börjar gå ut från mitt rum för att gå in i badrummet när det slår mig..vänta lite, var klockan 09.54? Jag springer in i mitt rum, sätter på mobilen igen. 09.55. Fan ! Spårvagnen går om 25 minuter. Kommer aldrig hinna. Ska jag skita i skolan? Funderade starkt på att göra det men jag fixade mig ändå, sket i frukosten och satte mig på spårvagnen. Kommer till engelska lektionen 15 minuter för sent. Inte så farligt ändå..


Asså hur lyckas jag? Det var ju samma sak igår...jag fattar inte..bara det inte blir till en vana !


När jag kom hem gick jag ut och köpte pizza. Egentligen var det meningen att jag skulle fixa eget käk, bacon och pasta men jag orkade inte så det fick bli pizza istället. Sen har jag legat och kollat på One Tree Hill, inte pluggat någonting..fast jag egentligen borde göra det. Men jag orkar verkligen inte, har ingen lust och ork just nu för det. Tänker på annat. Kan inte koncentrera mig och det är jobbigt..för jag måste plugga..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0