Söndag

Idag är det söndag. Lovet är slut. Skolan börjar imorgon. Det suger. Den här veckan har gått för snabbt. Jag skulle vilja vara ledig i minst en vecka till. En vecka är för lite. Fan, jag vill inte börja skolan igen. Jag vet ju hur det kommer bli. Vi kommer få läxor och prov och jag kommer bli stressad som vanligt och jag orkar inte det. Snart kommer dem nationella proven också, great ! Menmen nu är det som det är. Bara att acceptera och försöka göra sitt bästa..

Anyway, tänkte ha en slappis dag idag nu innan skolan börjar imorgon.
Så här ser dagen ut för mig:

- Checka film med mami
- Gå hem till mormor och käka god mat
- Träna on the machine här hemma
- Bada
- Måla naglarna svarta
- Plugga (kanske)
- Kolla One Tree Hill & Gossip Girl på tv
- Myspysa och mumsa i mig godis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0