Tisdag

Idrottsdag idag. Basket i skolan 9-11. Skulle möta Sina på Centralstationen 08.20. Spårisen gick 07.58 från mig. Satte alarmet på 06.15. Vaknar 07.30. Helvete. Flyger upp. Ringer Sina. Han ligger och sover, den jäveln. Jag väckte honom. Förlåt haha. Säger att jag försovit mig, säger att jag ringer tillbaka senare. Lägger på. Fixar mig, äter frukost. Ringer igen till han vid halv nio. Då ligger han fortfarande och sover, den jäveln =) Säger att jag ska dra mig mot Centralen. Kommer dit, går av spårisen. Han är redan där. Vi sätter oss på 4an till skolan. Kommer fram,. Klockan är då 09.40. Bara 40 minuter sena ^^. Går till idrottshallen. Ser några spela basket. Typ en 7-8 pers. Det ser tråkigt ut. Bestämmer oss för att skita i det. Varför kom vi hit överhuvudtaget? Så jävla onödigt ! Vi langar donken och sitter där och tjötar istället.


Ja, det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. Fan att jag vaknade så sent. Men det är väl inte så konstigt. La mig ganska sent igår. Måste sluta med det. Mamma har hotat med att ta bort mitt Internet. Hon sa det i alla fall inatt. Hon har sagt det en gång innan men den här gången tror jag fan att hon menar det. Det måste bli skärpning nu, skärp dig Nathalie !


Nej..nu tänkte jag mysa med sängen och kolla One Tree Hill och mumsa godis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0