Tjejkvällen

Vad jag har strussat runt i lägenheten idag !


Vaknade vid tolv och åt sedan frukost medan jag kollade på tv. Efter det satte jag igång med att dammsuga lägenheten. Jag vet att jag gjorde det igår också men på något konstigt vänster så hade det blivit smutsigt igen...strangestrange..efter det diskade jag. Sedan tog jag mig ett långt bad och efter det duschade jag och gjorde mig fräsch. Det var härligt som fan. Sen dukade jag fram i köket och började hacka gurka, tomat, sallad, lök osv..när jag höll på och hacka alla grönsaker så hade jag inte fixat mig själv någonting så jag fick pendla mellan grönsakerna och sminket och jag kände mig lite smått stressad då.


Maja var först och hon kom lite efter klockan fem (då hade jag fortfarande inte sminkat klart mig eller bytt kläder haha). Vid klockan halv sex var jag finish och vid klockan sex kom the girls. Vi fixade tillsammans köttfärsen medan vid stod och pratade i köket och vid sju så började vi mumsa i oss the taccos. Vi tände ljus och hade det jättemysigt, satt och tjöta om minnen och skrattade. Btw så var taccosen jävligt god ;)

Sen åt vi glass och grädde med maränger och kolasås/chokladsås. Yummieeyummiee !

Efter det flyttade vi oss till vardagsrummet och satt där och käka chips och godis och lyssnade på musik och hade det trevligt. Mycket dans blev det också. Flamsa mest runt med det var sköj. Vi tolv så åkte dem hem, Julia och Nadia stannade kvar i en timme och då soofta vi bara.


Fick lite presenter också. Av Julia och Nadia fick jag ett par svarta hotpants, sexiisexii och handkräm (perfekt till mina torra händer haha), av Ella fick jag en Rod Stewart skiva och av Claudia, Maja och Lotta fick jag ett kort där det stod att dem skulle bjuda mig på en resa. Att vi alla fyra skulle åka någonstans. Vart vet jag inte, dem sa att det var en hemlighet. Att det skulle bli en överraskning. Blev lite chockad när jag läste kortet. En resa liksom. Var inte beredd på det men fan vad jag längtar tills vi åker. Vi kommer ha det så himla roligt :) ! Thanks girls for the presents ♥



Underbar kväll. Underbara vänner. Det var kul att samla alla tjejer igen. Vi får göra det snart igen <3



Outfiten

Lägger upp lite bilder imorgon..tog inte så många men Maja och Lotta hade med sig sin systemkamera och det blev ganska många bilder med den så jag ska höra med dem :) Nej nu kanske det är dags att sova, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0