Torsdag

Hade tid hos ungdomsmottagningen idag klockan halv tolv så jag ställde alarmet på kvart i tio men av någon konstig anledning så väckte mamma mig vid nio. Jag var helt borta och kände att jag hade jätteont i huvudet. Det var verkligen inte kul. Hatara att vakna med huvudvärk.

Dialog mellan mig och mamma när hon storma in i mitt rum:

Mamma - Nathalie nu får du vakna !
Jag - Nej jag orkar inte.
Mamma - Joo nu går du upp, du har tid idag hos dem, det vet du.
Jag - Joo, men jag mår inte bra, så jag skiter i det.
Mamma - Jaa, men är det så konstigt när du lägger dig så sent? Du får skylla dig själv.
Jag - Jaha, tack så mycket. Men jag skiter i det. Har ont i huvudet.
Mamma - Nej du kan inte missa tiden, punkslut.
Jag - Men jag mår ju inte bra, jag vill sova !

Ah, och så höll det på så jättelänge..jag försökte somna om men det gick inte så bra. Sen kom mamma in igen vid tio och sa: Om man missar tiden så får man betala, så ahh då får du betala i så fall. Fan tänkte jag. Jag hade verkligen ingen lust att betala så jag tvingade mig upp vid kvart över tio och käka frukost, borstade tänderna och fixade iordning mig och efter det så gick jag ner dit. Då mådde jag bättre, så det var lungt.

Jag var klar vid tolv och efter det så gick jag, mamma och Melinda till Frölunda Torg. Vi fixade en grej på banken och gick sedan runt lite. Nu sitter jag här hemma och ska snart äta mat. Vi köpte kycklingklubba och kamben inne på Hemköp innan vi åkte hem så nu ska vi snart äta det tillsammans med ris och sallad, yummie.

Nej nu ropar mamma, gotta go ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0