Måndag

Hej

Det blev ju lite sent igår. Somna inte förrän efter fyra på natten, men det är okej för nu är det lov ! Lov vilket innebär no school for me :) Såå himla skönt är det. I need it, vem behöver inte lite ledighet liksom?

Satte alarmet på klockan ett men jag vaknade innan av att telefonfanet ringde. Det ringde hela jävla tiden, lite störande. Men jag gick inte upp, Melinda var uppe så hon fick ta det haha. Sen när jag finally håller på och somnar om så stormar hon in i rummet och säger: Klockan är tolv nu, mamma sa att jag skulle väcka dig. Blev lite sur men sa ingenting, struntade i vad hon sa och somnade om tills alarmet ringde klockan ett :P

Sedan gick jag upp och tränade on the machine i ca 25 minuter. Vi köpte Orbitrek elite från Tv-shop för över ett halvår sedan för att börja träna på den men efter att vi fått hem den och monterat upp den så hände det liksom ingenting. Den bara stod där och samlade damm i vardagsrummet, men nu sen en månad tillbaka så bestämde jag mig för att börja träna på den. Det är faktiskt ganska kul och det är inte så ansträngande. Visst, efter 15-20 minuter så blir det lite jobbigt men det är ju bara bra. Den är heller inte så jättestor så den tar inte så mycket plats så det är perfekt. Så den försöker jag träna på minst 3-4 ggr i veckan :)








Nej nu tänkte jag ta ett bad och bara koppla av. Badade aldrig förut, men nu har jag blivit ett litet badfreak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0