Ny blogg

Hej

Har länge tänkt på att börja blogga igen, jag gjorde det förra året men slutade i oktober. Anledningen till att jag gjorde det? Det var nog för att jag tappade suget. Hade ingen lust helt enkelt. Men nu var det ett jävla bra tag sen jag blogga och jag har faktiskt saknat det lite så jag tänkte ge det ett nytt försök. Börja om på nytt, med ny blogg och nytt namn. Vi får väl se hur det går haha

Såå nu, här i min nya blogg tänkte jag skriva mitt första inlägg om lördagen då jag spenderade dagen med min Anna.

Kan sammafatta dagen såhär:

Pratade om allt och inget
Bakade orgasm muffins
Flumma
Dansa
Checka film
Lyssna sönder Let's get it on och Freak me baby

Det var jättemysigt. Hela dagen var myspys. Behövde det. Love u Anna




Nej, nu är klockan halv fyra..borde kanske ta och lägga mig nu haha, godnatt ♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0