Love is like oxygen

Kom hem till papi & Jonathan vid fem. När jag såg dem blev jag värsta glad och dem fick en big hug från mig såklart :) Vi käka mat, checka tv, tog en massa flum bilder, satt och tjöta om allt och inget, gick ner till macken och köpte candy och lyssnade på musik bla en massa låtar med The sweet. Dem var sjukt bra, speciellt låten love is like oxygen. Love it, så jävla skön !  Kom hem vid tio och har precis laddat över alla bilder till min datorn som vi tog, det blev en hel del asså haha ;P Men vi hade det jättemysigt ♥










Nu ska jag ta mig lite choklad och kolla färdigt på filmen som går på 5an - Win a date with Tad Hamilton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0