Trevlig dag

Nu har jag kommit hem efter en trevlig eftermiddag hos faster. Jag & Melinda kom dit vid fyra. Vi käka taccos och satt och skratta och prata. Det var jättemysigt och maten var mums ! Efter maten var alla mätta och belåtna så vi soofta lite och kolla på tv, langa lite sweet också ;) hehe. Sen käka vi tårta och bullar. Thomas hade gjort en prinsesstårta som var hur god som helst. Efter tårtan spelade vi kusiner guitar hero och smaska på godis och chips, trevligt trevligt :) Jag tog såklart en massa bilder också, det blev 103 bilder visst haha.
Vid halv åtta så fick jag skjuts hem av farfar & farmor och nu sitter jag här i myskläder och kollar Melodifestivalen. Ska snart tända en massa ljus och poppa popcorn och äta noblesse som jag fick av mami i alla hjärtans dag present och bara mysa..för mig själv ;P 


 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0