Tattoo

Sina tatuerade sig idag och jag kunde inte följa med och se honom lida ^^. Lite synd för ja ville ju det, men jag var ju på bio med mami & syster. Men han hade ju Serkan vid sin sida som kunde hålla honom i handen när det gjorde ont ;) hahaha så det var nog chill ändå. Såg precis en bild på the tattoo och den var najs :)

Jag och Melinda har funderat på att skaffa samma tatuering. Ett hjärta med vingar eller bara ett hjärta som vi tänkte ha nere på foten. Tatueringen ska stå för oss, mig & Melinda. Syskonkärlek :) Vi är syskon och vi älskar varandra. Jag tror att det hade blivit grymt fint men jag vet inte om ja vågar :P Det gör nog jävligt ont att tatuera sig men det är det nog värt men ändå.. tänk om jag typ rycker till med benen när jag väl sitter där. Då blir det pannkaka av alltihopa haha. Neeej, vilka tankar jag har. Om jag nu gör det så kommer det säkert gå bra. Visst jag kommer säkert känna en massa smärtasmärta men tänk på resultatet sedan när tatueringen är klar. Förhoppningsvis så hade det blivit jättesnyggt och det hade varit fint att ha samma tatueringen som systern min, men vi får väl se vad som händer.

En bild från förra sommaren när vi åkte till Italien fast här var vi påväg hem till Sverige:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0