A lot of things on my mind

Imorgon är det konsert. Känner mig inte så pepp på att ha det. Vet inte riktigt varför men det är bara så mycket just nu och jag orkar inte göra någonting. Vill bara stänga in mig på mitt rum och kolla One Tree Hill och bara vara. Men man hinner aldrig det. Man hinner aldrig att bara vara. Det är alltid saker som dyker upp. Jag blir stressad. Jag tänker för mycket. Det blir jobbigt. Det är tröttsamt. Det är komplicerat...


Måste plugga på låtarna, allt måste fan sitta tills imorgon. Att glömma av texten när man väl står på scenen för att ha konsert är jag alltid rädd för att göra så ah låtarna ska jag öva på lite senare tänkte jag. Vad jag ska ha på mig på konserten? , det vet jag inte. Synth/disco och hårdrock. Vad fan ska man ha på sig? Ingen aning. Jag får väl ta med mig hela min garderob imorgon och sen välja kläder när jag är i skolan. Nej, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Blir bara stressad när jag tänker på det. Men jag får väl försöka fixa det på något sätt.


När vi repa idag i skolan gick det inte så bra. Jag är jätterädd att det ska bli pannkaka av allt ihop. Vi har ett genrep innan konserten imorgon. Jag hoppas bara på att allt löser sig och att allt faller på plats då.  

Nu ska ja kolla One Tree Hill och försöka att inte tänka. Tänka på allt som snurar runt i mitt huvud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0