Back to my old school

Mötte upp Maja, Lotta och Julia på Markland vid kvart i sju. Sen tog vi spårisen till vår gamla skola. Har ju inte varit där sen jag slutade 9an men ändå kändes det som att jag varit där ganska nyss..skumt. Allt såg precis ut som vanligt och det var många minnen som kom tillbaka från tiden då vi gick där så det var kul. Vi hade det trevligt. Vi tjöta och skrattade och träffa Curtan. Han blev jätteglad när vi kom och han fick såklart en bamsekram av mig ;) Vid nio så drog vi därifrån. Jag åkte hem till Maja och Lotta och chilla där en stund och nu sitter jag här i mitt rum.


Imorgon tänkte jag ringa farmor och fråga om jag kan intervjua henne. Håller ju på och släktforskar så jag måste ta ett snack med henne. Hoppas bara hon kan imorgon. Sen ska jag väl plugga och bara ta det lugnt. Jag får se vad som händer.  









Kommentarer
Postat av: Lotta

hahhahaha, snygg bild på mig högst upp :P

2009-03-31 @ 17:10:39
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0