Brace

Jaha..då var snön tillbaka igen ! Vafan hände? Det var ju liksom soligt ute igår och det var så himla najs. Nej nu får våren komma..det är ju snart april vafan. Ge mig sol nu !


Det blev ju ingen sovmorgon för mig idag. Gick upp klockan halv sju, tog en dusch, käka lite, klädde snabbt på mig och åkte sedan till Odontologen. Det tog ungefär 50 minuter att sätta dit rälsen och när det var färdigt kändes det jätte konstigt. Det känns fortfarande konstigt men jag vänjer mig nog snart. Ont gör det också. Det spänns, det gör ont och det värker på tänderna. Det kommer säkert vara så här nu i början men det går väl bort sen när jag haft rälsen ett tag och vant mig vid den. Jag ser också jävligt rolig ut, kunde inte låta bli och skratta när jag såg mig själv i rälsen..asså jag passar fan inte i räls. Vissa gör det, andra gör det inte och jag tillhör dem som inte gör det  ^^  men vad ska jag göra? Får liksom bara gilla läget..Om två månader ska jag tillbaka dit igen och få där nere med.

Efter besöket hos odontologen åkte jag sedan hem igen och åt frukost och fixade iordning mig, sen fick jag skjuts av morfar till skolan :) , om han inte hade kört mig så hade jag kommit försent. Det var så himla sooft att åka bil till skolan och det var trevligt att sitta och tjöta med moffa också. Ja, sen rullade dagen på som vanligt, två pass med radioprojektet hade vi. Vi började spela in idag och hade så jävla roligt, skratta som fan haha så vi blir nog klara med det imorgon så det känns bra.


Nu sitter jag här i mitt rum och skriver lite på faktabladet som jag ska lämna in imorgon. Har nästan skrivit klart det. Tänkte langa en dusch snart och sedan mysa med sängen och kolla One Tree Hill ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0