Hold u in my arms

Ja skolan gick väl helt okej idag. Jobbade med radioprojektet ett pass och jag och Frida satt och skrev manus medan dem andra satt och lekte med sina mobiler..hmmm..vi hann inte skriva klart allt, men vi har två pass imorgon också och då måste vi verkligen skriva färdigt det, annars så kommer det inte funka på fredag när vi ska spela in det. Menmen nog om det, orkar inte tänka på det nu.

Nu sitter jag här i mitt rum och spelar gitarr och sjunger hold u in my arms. Den är så jävla fin, älskar låten. Och han som sjunger den, Ray LaMontagne, hans röst är så jävla najs, me like a lot haha ;) Funderar på att plugga lite matte, behöver det..men jag får se om jag orkar, nej jag måste fan plugga lite ! Sen måste jag checka faktabladet jag påbörjat som ska vara inne på fredag. Men först ska jag till affären och köpa candycandy, sen blir det nog lite matte och lite one tree hill med chips och dipp och cola som blev över från igår ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

jag saknar dig! det kändes så bra sist när du va hemma hos mig och vi snacka om allt! haha och vi hade så kul! vi måste hitta på något igen snart<3

2009-03-11 @ 20:00:48
URL: http://annawinblad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0