I know..

Yeah I know, har varit lite dålig med att skriva här på bloggen. Skrev senast i lördags och då skulle jag hem till Sina och crascha hos honom. Vi gick och köpte en massa onyttigt...cola, lösgodis och choklad, sen kollade vi på Melodifestivalen. Efter det så softa vi och började kolla på She's the man men vi såg aldrig klart den för vi blev lite pömsiga haha men vi checkade färdig den nästa dag. Vi hade också myspys :) Sen åkte jag hem och chilla, kollade One Tree Hill och Gossip Girl och mumsa lite candy.


Igår så hade jag skola som vanligt. Efter att jag slutat så åkte jag in till stan. Hade tid hos Optikern för att checka synen och köpa linser. På kvällen så åkte jag hem till Sina och crascha hos honom again. Det var mys.


Idag har jag inte gjort så mycket. Varit i skolan, kommit hem, käkat mat, diskat, pluggat, tränat on the machine, duschat och nu sitter jag här och kollar på Desperate. Det var jävligt skönt att träna, har fan inte gjort de på ett jävla bra tag nu. Det har liksom inte blivit av men nu ska jag fanimej försöka träna 3 ggr i veckan i alla fall. Vi får väl se hur det går haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0