Lördag

Ja igår var det klädsim. Det var ganska jobbigt att simma med kläderna på och det kändes as weird men det gick bra. Jag klarade alla tio längder så jag är happy. Efter simningen gick vi till donken och satte oss där och käka. Det var mumsmums. Sen åkte jag hem till Sina. Vi chilla, kolla tv, käka godis, myste och kolla House of wax :) Kom hem klockan halv ett på natten. Var ganska trött så jag fixade mig snabbt och gick sedan och la mig.

Idag har jag suttit och försökt skriva på min engelska novell som ska vara inlämnad vecka 14. Det går väl sådär, har börjat lite men jag vet inte om det är så bra. Vid kvart över fem ska jag bowla och käka mat med mamma, Melinda och några till. Det ska bli roligt.

Nej nu ropar mamma, måste gå, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0