Lördag

Satte alarmet på 11.30 idag. Sen på 12.00. När alarmet sedan ringde vid 12.00 så tänkte jag att jag kunde sova en liten stund till. När jag sedan vaknade för tredje gången var klockan halv tre. Not good :P. Och jag som hade tänkt och vakna tidigt idag..haha. Jag gick sedan upp.  Såg att mamma hade skrivit en lapp till mig där hon frågade om jag kunde diska. Hmm..hade ingen lust med att göra det men jag gjorde det ändå. När jag var färdig med disken så kom mamma hem. Hon frågade om jag skulle med till mormor och käka. Visst sa jag och klädde på mig. Sedan gick vi hem till mormor och käka yummiee mat. Mormor kan laga så jävla god mat :) Sen gick jag hem. Har precis duschat. Ska snart hem till Sina.

Nej nu måste jag get ready ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0