Och så var det söndag..

Söndagen är snart slut. Helgen är snart slut. Imorgon är det skola, som vanligt. Enda skillnaden är att vi bara har en lektion imorgon och den börjar 14.30 Så jävla ovärt egentligen att åka till skolan för att ha en lektion, okej jag ska ju också ha sånglektion men ändå, lite onödigt är det. Btw så börjar den samma tid som matten så jag kommer att missa en jävla massa och det är inte så bra. Ligger redan efter i matten och jag har ganska svårt med det vi håller på med nu: additionsmetoden och substitutionsmetoden. Det är fan svårt men jag funderar på att dra till skolan lite tidigare imorgon och plugga matte men jag får se hur det blir med det hehe.


Kom hem lite efter klockan sju idag. Sov över hos Sina igår. Det var egentligen inte meningen att det skulle bli så sent men jag orkade fan inte åka hem så det blev att jag sega som fan och så blev det som det blev. Skulle egentligen ha pluggat, läst den engelska boken och skrivit mitt CV idag men det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig men jag får väl skylla mig själv lite. Har hunnit plugga lite på romantiken som vi har i skolan men jag har inte hunnit med att läsa den engelska boken och jag har heller inte skrivit mitt CV.


Den engelska boken ska vi vara klara med nu på onsdag och jag har inte ens läst halva boken än så jag är lite smått stressad nu men jag får väl läsa som en tok imorgon och på tisdag och hoppas på att jag är klar med den tills på onsdag. Mitt CV får jag skriva imorgon, vet att jag är så jävla sent ute med det och det gör mig lite orolig för jag vill verkligen ha sommarjobb nu till sommaren men jag får se hur det blir med det men jag hoppas verkligen att jag hittar ett.


Nej nu ska jag mumsa i mig lite popcorn och äta plopp ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0