Saturday

Vaknade klockan tolv, gick upp klockan halv ett. Åt sedan frukost medan jag checka tv. Sen har jag inte gjort så mycket mer, har mest bara tagit det lugnt. Jag har städat mitt rum lite och diskat, sen har jag kollat The Hills och duschat och ätit lasagne. Nu sitter jag i vardagsrummet och kollar tv. Ska snart fixa iordning mig och dra hem till Sina. Vi ska kolla Melodifestivalen, jag vet att han egentligen inte vill göra det men jag tvingade honom, schysst jag är vah? Haha. Nej, men han överlever nog ;) , sen ska vi nog bara chilla men vi får se vad som händer :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

vilka avsnitt kollar du på The Hills? :P har du sett de nyaste?

2009-03-15 @ 23:10:30
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0