Redan fredag

Den här veckan har gått jävligt snabbt. Nu är det redan fredag vilket betyder att det är helg :) Jag skulle bara vilja ta det lungt hela helgen och bara chilla på det men det kan jag inte göra. Jag har en massa saker som ska fixas och göras i skolan tills nästa vecka så jag måste plugga en massa i helgen:

* Ska skriva en novell på engelska
* Ska skriva en krönika på svenska om musik
* Ska ha matteprov
* Ska ha redovisning om släktforskning
* Ska spela in vår egna låt inne i studion i skolan 
* Ska läsa på ett häfte om Sverige under 1800- talet

Naturligtvis så har dem satt allting på den sista veckan innan vi ska ha påsklov. Så gjorde dem när vi skulle ha sportlov också och så lovade dem att det inte skulle bli så igen. Yeah right. Det gick ju bra. Men jag ska göra mitt bästa och hoppas på att jag fixar det. 

Klockan kvart i sju ska jag möta upp Julia, Maja och Lotta. Vi ska tillbaka till vår gamla skola, hälsa på våra old teachers och kolla Rock konsert. Har inte varit där sedan jag slutade 9an så det ska bli kul :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0