100 sidor kvar..

Efter att ha läst bokfanet i två timmar tyckte jag att det fick räcka. Nu har jag 100 sidor kvar och de läser jag imorgon så de är chill. Lite jobbigt bara att man måste sitta och stress läsa nu när den ska vara inne på onsdag menmen vad ska man göra? Next time ska det fanimej inte bli så haha. Har också fixat CV, så imorgon bär det av till Kaverös Äng där jag jobbade förra sommaren och sen ska jag nog kolla med Hemköp och Willys och så.

Imorgon börjar jag som vanligt. Börjar 9.50 med radioprojektet. Vi håller på med realismen och romantiken i skolan och nu på fredag ska vi spela in ett radioprogram som ska handla om, ah realismen och romantiken. Så just nu håller min grupp på att skriva och läsa om de två epokerna, sen ska vi skriva ett manus där det ska stå allt vi ska säga. Det kommer nog bli jävligt roligt när vi ska spela in på fredag. Ett radioprogram som handlar om realismen och romantiken, bara det låter jävligt roligt haha. Men det blir säkert bra.

Nu sitter jag här i mitt rum och checkar tv, ska försöka nannaa snart tänkte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0