Niceday

Hemma. Jag är happyhappy. Konserten gick jättebra och det var så jävla roligt. Jag hade jätte roligt :D När vi hade kört våra låtar och skulle gå av scenen så ville jag köra dem en gång till, haha. Det var sjukt kul ! Det var många som kom fram och sa fan va bra du/ni var och då blev jag bara ännu gladare. Så det blev lyckat (och jag som hade oroat mig för att det inte skulle gå bra) men ah..jag hade fel ^^  


Började skolan 11.10 idag. Vi repade först igenom låtarna, sen hade vi genrep/konsert för folk i skolan. Vi var klara vid halv tre. Efter det satt vi och chilla i hallen. Sen klockan fyra käka jag, Åsa, Sina och Tobias på donken. Satt där och tjöta och tjockade oss. Blev så jävla mätt sen efteråt, sådär äckligt mätt. Inte roligt. När klockan var kvart i fem gick jag och Åsa bort till ett omklädningsrum och fixade iordning oss till konserten. Sen vid halv sju så drog det igång :D


Så har dagen sett ut idag. Fan va kul jag haft det. Alla var grymma :D En jävligt nice day har det varit ! I feel goodgood :D




I omklädningsrummet, var tvungen och ta en mupp bild på mig själv^^



Det här hade jag på mig på synth/disco delen + en polismössa ;P



Och det här hade jag på mig på hårdrocken, bytte bara tröjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0