13.20

Torsdag :

Åkte till skolan. Hade en mattelektion. Åkte sedan hem och chillade ett tag. Sen bar det av till Pågen. Intervju. Jag var nervös men det gick super. Fick sommarjobb. Ska jobba där i sex veckor. Jobbar på natten. Spännande. Jag är happyhappy :) På kvällen drog jag till sticky med Rinvall, Otto, Chang och Sina. Första gången jag var där. Drack och tjöta och dansa. Trevligt och roligt var det. Sov sedan hos baby :)

Fredag:

Skola idag. Hade nationellt prov i engelska. Övning bara till the real one som kommer om en månad. Det gick inte bra. Det var svårt som fan tyckte jag. Åkte sedan hem. Sola sedan på balkongen. Det var sweet. Sedan blev jag trött och gick och la mig i två timmar. Vakna upp och fixa våfflor och checkade sedan lite tv. Baby kom lite senare. Det var mys ♥




Bild från Ellas fest

Kommentarer
Postat av: Sandra Måredh

Du har det finaste jävla håret, jag önska

jag hade ditt hår. Det är så sjukt snyggt :D

<3<3 puss på dej

2009-04-23 @ 23:47:39
URL: http://sandramaaredh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0