Hej Lov !

Dagen blev lyckad igår. Redovisningen gick bra. Utveckligsamtalet gick bra. Matteprovet gick bra. Fick alla rätt på det. Har aldrig fått det förut så jag blev värsta glad. Stolt är jag ! :) Sen när jag kom hem skrev jag den engelska novellen. Blev färdig med den vid halv ett på natten igår. Jag trodde aldrig att jag skulle hinna skriva färdigt den. Jag brukar aldrig göra saker i sista minuten men det blev så den här gången men det gick ju bra ändå som tur var. Eller bra och bra, jag får väl se sen efter lovet när jag får tillbaka novellen. Men skitsamma, nu orkar jag fan inte tänka på skolan mer. Nu är det lov, påsklov. Fan vad jag har längtat. Den här veckan har varit jobbig och jag är så himla glad att allt är över nu. Nu kan jag bara chilla på det och ta det lungt i en vecka, såå jävla härligt :)


Nu tänkte jag mysa och kolla One Tree Hill och mumsa godis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0