Short day

Kollade schemat igår och såg att vi inte hade några lektioner idag. Lediga, sweet tänkte jag men sen när jag kollade på vår anslagstavla så stod det att vi skulle på studibesök på stigbergstorget. Surt. Så ingen ledighet. När jag kom dit så var vi bara sju stycken. Jag visste att många skulle banga. Tillslut så blev vi tio stycken haha. Vi blev klara ganska fort, tog bara en halvtimme ungefär och sen så bjöd vår lärare oss på kaffe så vi satte oss på ett fik. Jävligt schysst ! Jag tog en chai latte. Det var yummiee + att jag kunde värma mina händer som hade blivit rätt frusna under promenaden vi hade gått ute i det kalla vädret. Sen åkte jag hem, kom hem vid kvart i tolv. Perfekt. Här hemma har jag bara pluggat till idrottsprovet som är nu om två dagar, checkat tv, tränat on the machine, duschat och käkat food. Ska snart plugga lite till tänkte jag. Lite senare ska jag kanske hem till baby ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0