First day

Första dagen i skolan efter det härliga påsklovet. Kan ju inte säga att jag var så pepp på att gå till skolan. Vill ha längre lov. Menmen nu har skolan börjat igen, hur booring det än är. Nytt  projekt har vi i alla fall: Melodifestivalen. Vi ska skriva text och musik och göra koregrafi och hela rubbet själva. Vi hade exakt samma grej förra året bara att det är några grejer som har ändrats till i år. Projektet sträcker sig till vecka 18 och då kommer vi ha uppspel på det vi gjort eller vi kommer ha en Melodifestival där alla framför sitt bidrag. Sedan kommer poäng delas ut till oss exakt som den vanliga Melodifestivalen. Vi har typ inga vanliga lektioner nu utan håller bara på med det här fram till vecka 18 så det är väl ganska sooft. Men jag är ändå inte så pepp på det här, pallar inte. Första dagen i skolan idag. Det gick jävligt segt även fast jag slutade vid två.

När jag kom hem var jag trötttrött så jag gick och la mig i en timme, sen käka jag lite food och satte mig sedan i mitt rum och övade på min sångläxa som jag har tills imorgon och pluggade till idrottsprovet medan jag mumsa godis. Sedan tog jag en promenad. Gick bara runt och tänkte. Det var härligt. Sen tog jag en sväng förbi mormor och satt där och tjöta lite. Trevligt. Sen gick jag hem och tog mig en dusch. Sen blev klockan nio och då satte jag mig och kollade på Desperate Housewifes och käka orgasm muffins med grädde. Sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0