Home

Hoppa på 16 bussen där Julia och Nadia satt. Vi åkte in till stan och satte oss på ett fik. Vi käka kladdkaka med grädde och satt och tjöta och skratta. Det var funnybunny. Mysigt. Sedan vid tolv så lämnade vi fiket och tog en tripp ute på stan. Härligt. När vi gick i stan så stannade det upp en kille bredvid mig. Jag var fan inte beredd på det så han skrämde mig rejält haha

Han - Hej
Jag - Jävlar (hoppar till), hej
Han - Jag blev inte kramad när jag var liten (han kramar mig)
Jag - Wtf? tänkte jag för mig själv , sen släpper han mig
Han - Det var väl härligt?
Jag - Jaa , en till kram
Han - Ah visst , (vi kramas igen)
Han - Akta dig för sura gubbar
Jag - Okej , hej då

Hahaha asså det var hel skumt men kul ^^


Jaa en mysig  och rolig kväll med Julia och Nadia blev det ♥



 

Kommentarer
Postat av: Anna

haha mysig kille! xD

2009-04-19 @ 13:17:27
URL: http://annawinblad.webblogg.se/
Postat av: Lotta

vad gott det ser ut med kladdkaka

2009-04-23 @ 21:54:53
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0