Påskdagen

Tog en promenix till Frölunda Torg med Melinda och mami. Köpte solbrillor även om jag inte passar i det men whatever, måste ju ha ett par nu till sommaren ändå ;P Köpte också en ring och ett halsband på guldfynd. När jag konfirmerade mig (som jag gjorde i 8an) så fick jag en massa checkar på guldfynd. Hittade två stycken här om dagen på 900 spänn !  Senast jag köpte något för checkarna var 2006 och dem gäller i 3 år från utställande datum. Checkarna som jag hittade skulle gå ut om en och två veckor så jag hade tur :)

Vi promenerade sedan hem. Gick sedan till mormor och käka mat där. Kom hem och tog en dusch. Har precis kollat på One Tree Hill. Snart kommer Gossip Girl.


 

Kommentarer
Postat av: Lotta

vad hände på one tree hill?! :(

2009-04-13 @ 13:04:32
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0