Glad Påsk

Vaknade vid kvart över tolv. Vid halv ett började jag träna on the machine. Det blev 30 minuter. Sedan duscha jag och käka frukost. Sweet. Jag hann också plugga lite innan vi skulle dra hem till mormor. Vi har ett stort idrottsprov om två veckor och jag måste få bra på det. Lika bra att börja plugga tidigt. Tiden går ju så jävla fort nu för tiden. Hur som helst, vid halv fyra gick vi hem till mormor och käka go mat och tjöta. Trevligt. Kollade också på gamla video inspelningar som morfar hade med sig. Det var roligt. Jag var jätte liten och hade värsta afro håret haha. Såg ut som en liten trollunge hihi. Gick sedan hem och kollade på Sandor/Ida och pratade med baby. Miss him. Han kommmer hem imorgon och då ska vi träffas. Längtar :)

Tänkte egentligen plugga lite mer på idrotten nu men jag har lite huvudvärk och jag känner verkligen inte för att plugga just nu så jag tror jag chillar på det och pluggar imorgon istället. Ska nog checka film istället och bara mysa :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0